צילום צנרת ביוב

עטון אינטסלציה מספקת שירותי צילום פנים צנרת, בטכנולוגיה מתקדמת וידע  אינסופי, ללא תקלות וללא הרס מיותר.

מחפשים שירותי צילום צנרת ביוב? אל תהססו- פנו למומחים בלבד.

צילום צנרת

רבים מאיתנו מכירים עד כמה בעיות ביוב נחשבות לעסק מסריח במיוחד, ועוד בעיקר כשהבעיות חוזרות והביוב מתחיל לעלות על גדותיו, זהו הסימן הראשון שמעיד על כך שהגיע הרגע לעשות צילום צנרת ביוב ולהזמין אינסטלטור איכותי שיגיע לבדוק את הבעיה שנוצרה וחוזרת חלילה. צילום צנרת ביוב נחשב להליך לא זול כלל אשר מצריך אינסטלטור מקצועי שיש ברשותו מצלמה מיוחדת לצילום הצנרות מחשש לפגיעה או סתימה עמוקה במיוחד שיש לטפל בה. 

אם אתם מחפשים את החברה המקצועית והאמינה שתוכל להעניק לכם את השירות האיכותי ביותר לצילום צנרת ביוב, הרי שאנחנו בחברת עטון אינסטלציה מציעים לכם את מומחי המפתח שלנו שיגיעו אליכם הביתה ויבצעו עבורכם את כל הטיפול הנדרש. תהליך מקצועי של צילום וניקוי צנרות הביוב כאשר, לאורך כל הדרך אנחנו גלויים עם הלקוח בכל פעולה שנעשית. 

 

השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

שאלות ותשובות בנושא צילום צנרת ביוב

בדרך כלל, צילום צנרת ביוב מבצעים כאשר ישנו חשד לגבי מצבה של הצנרת ביוב. זה יכול להיות עקב סתימות הצנרת פעם אחר פעם, והביוב מתחיל לעלות על גדותיו, כאשר בכל פעם שפותחים את הסתימה, הביוב ממשיך לעלות על גדותיו לאחר זמן קצר – הדבר מעיד על כך שכנראה קיימת בעיה רצינית בצנרת הביוב ומומלץ לפנות לאינסטלטורים מקצועיים שיטפלו בכך. כמו כן, בעת קניית דירה ולפני שמחליטים להתאכלס בבניין חדש או בית שזה עתה רכשתם, חשוב ומומלץ לוודא את מצבה של הצנרת ביוב שכן, אם חלילה ישנה בה בעיה, הדבר בהחלט יכול להשפיע על עלות הנכס שאתם רוכשים (ועוד במיוחד אם מדובר בדירה ישנה). 

חשוב לציין, שלא בהכרח כל אינסטלטור יודע לתפעל מצלמת ביוב מיוחדת שנועדה בכדי לבצע צילומים מקצועיים של חלקי הביוב השונים לשם איתור תקלות או נזקים בקו הצנרת. המצלמה שנועדה למטרת צילום צנרת ביוב היא בהחלט סיב אופטי ייחודי ודק במיוחד שצריך להיכנס לחלל צנרת ריקה מסתימות ובעדינות להגיע למקומות המתאימים שבהם יבוצע הצילום. אנשים אשר מתמחים בצילום צנרת ביוב חייבים להיות בעלי מצלמה מיוחדת לכך (בעוד, שהמצלמה הזו יקרה במיוחד וזאת הסיבה גם שצילום צנרת ביוב נחשב להליך יקר). כמו כן, הצילומים חייבים להתבצע באופן מדויק ואיכותי ועל בעל המקצוע לתפעל את המצלמה כך שהיא תאתר את כל הנזקים שקיימים במערכת הביוב. מאתר הנזילות, צריך להפיק לכם דוח בסיום הליך הצילום, דוח אשר מעיד על חוות דעת מומחה ויכול לעזור לכם במהלך תביעה מול חברת הביטוח או מול השכנים.

נתחיל בזאת, שלפני שאינסטלטור מוסמך יתחיל לצלם את צנרת הביוב שלכם, קודם כל האינסטלטור מוודא כי אין סתימה במערכת הביוב, ורק אז מחדירים את סיב האופטי הדק אל מערכת הביוב, ואילו, היינו מחדירים את סיב האופטי לכל סתימה קיימת – הוא יכל להישבר (וחשוב לציין שמדובר במצלמה מאוד יקרה שמוערכת בכמה עשרות אלפי שקלים).

בכל מקרה שבו הביוב שלכם יהיה סתום, חובה קודם כל לבצע שאיבת ביוב, ורק לאחר מכן להחדיר את המצלמה לצורך צילום צנרת ביוב. ברגע שמכניסים את המצלמה אל פנים הצנרת, המצלמה תשדר למכשיר מיוחד שנמצא בידיו של האינסטלטור המקצועי את כל מערכת הביוב הפנימית, את כלל החפצים התקועים, בעיות בפנים הצנרת, מקומות עם חלודה ועוד. בסיום צילום צנרת ביוב, יופק עבורכם דוח מפורט עם כלל ההמלצות והממצאים השונים שנתגלו בתוך הצנרת שלכם. כאשר, חשוב מאוד לשמור את הדוח גם בקובץ דיגיטלי וגם בצילום קשיח, שכן, אם תאבדו את הדוח הזה אתם כנראה תצטרכו לבצע צילום צנרת ביוב מחדש.

דילוג לתוכן